FANDOM

Mikstury to napoje o magicznych właściwościach, których wiele jest w świecie Otchłani. Mikstur używa się komendą zażyj. Przy pomocy umiejętności eliksiry można przyrządzać własne mikstury, w czym pomocne są niewątpliwie receptury.

NabywanieEdytuj

Istnieje możliwość nabywania mikstur w sklepach z miksturami/ aptekach oraz po zabiciu humanoidalnego moba, typu: Gladiator, Rzezimieszek, Zombie, Mumia.

Mikstury możemy podzielić na kategorie: trujące, lecznicze, wspomagające oraz szkodzące.

Trujące miksturyEdytuj

Odbierają aktualne hp lub manę. Do takich należy na przykład przezroczystopomarańczowa mikstura, która odejmuje nam 100 aktualnej many. Substancje tego pokroju nie szkodzą na dłuższą metę, a w wypadku przypadkowego uwarzenia jej da się je sprzedać za parę ładnych groszy.

Lecznicze eliksiryEdytuj

Dodają aktualnego hp, many, mv albo neutralizują działanie jakiejś choroby. Na tej półce znajdziemy antygangrenium, mikstury leczenia, mikstury relaksu. Dwóch ostatnich niestety nie można kupić, lecz da się je uwarzyć lub znaleźć. U Fluja Balsamisty w Skulldust są natomiast do sprzedania substancje o podobnym działaniu.

Wspomagające miksturyEdytuj

To te, które wywierają na nas pozytywne działanie, tj. powielają siłę, szybkość. Można je znaleźć u wędrownego handlarza na trakcie Mantar-Dominion

Szkodzące miksturyEdytuj

Różnią się tym od trucizn, że wpływają na nas permanentnie. Przykładem niech będzie opalizująca mikstura, która obniża nam inteligencję o 2. Często zdarza się uwarzyć je przez przypadek- gdy umiejętność warzenia eliksirów nie jest dobrze rozwinięta tudzież nie ma jej wcale lub gdy pomyli się kolejność składników.