Bekspejszyn

  • Mieszkam w Otchłań
  • Urodziny 17 luty
  • Jestem Mężczyzna
Użytkownik Fandomu
  Wczytuję edytor...
  • Hej,

    strony składające się wyłącznie z kopiowanego tekstu pomocy z gry to IMHO trochę lipa, ale cóż, nieograniczonego czasu i możliwości nie mamy, a lepiej mieć coś na jakiś temat niż nic. Dlatego używam szablonu Stub żeby oznaczyć takie zalążki do przyszłego rozwinięcia i oznaczenia stron gdzie warto napisać parę słów poza helpem z gry :)

      Wczytuję edytor...
    • Hej,

      nie ma problemu będę zostawiać Stuby w takim razie :)

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Hej, zacząłem trochę porządkować i kategoryzować ten bałagan, który mieliśmy wśród artykułów :) Teraz nie powinno już być stron, do których nie da się trafić żadnym linkiem (tj. stron porzuconych). Ogarnąłem też trochę i uspójniłem jak są prezentowane umiejętności - zauważyłem że opisy umiejętności maga dawałeś bezpośrednio na stronę maga, ale warto je dawać na osobne strony. Chociażby dlatego, że np. umiejętność laski może mieć też kleryk albo będziemy chcieli dopisać jakieś wskazówki bezpośrednio do umiejętności bez zaśmiecania strony profesji.

    Zacząłem też spisywać wskazówki i pomysły dot. edycji na Co edytor wiedzieć powinien - daj mi znać co o tym myślisz, będę tam dorzucał nowe rzeczy.

    Udało mi się też uzyskać admina - remodel strony głównej już zrobiłem, a w planach mam jeszcze stworzenie szablonu spoilerów, tak aby można było ukrywać części przygód - tak aby można było łatwo sprawdzić np. tylko następny krok w zadaniu, w którym utknęliśmy bez psucia sobie frajdy z zadania do samego końca.

      Wczytuję edytor...
    • Profesje są lepsze bo przejżyste a umiejętności da się wyszukać to na plus.

      Te wskazówki bardzo pomocne i też pomagają w zachowaniu jednolitej struktury wiki :D

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Pls jak dodajesz nowy ekwipunek to tak, żeby był posortowany od najmniejszego wymaganego poziomu do największego - tak już są posortowane te tabele i wydaje mi się że ma to najwięcej sensu :) Ewentualnie można by też alfabetycznie, ale wydaje mi się że raczej szuka się "jaka jest następna fajna broń jaką mógłbym zdobyć" a nie "na jaką literę alfabetu będzie moja następna broń" ;-)

      Wczytuję edytor...
  • widzę, że też w podobnym czasie się zabrałeś za edycję tej wiki :) Myślę nad tym, żeby zacząć wypisywać przygody, tylko pewnie będę chciał do tego stworzyć męską postać, bo jak NPCe mówią do kobiety to strasznie przekręcają / mieszają końcówki i kiepsko się czyta...

      Wczytuję edytor...
    • Witam witam :D

      Ostatnio się dałem wciągnąć i postanowiłem, że nie ma w sumie zbyt wielu informacji o grze a nie każdy koniecznie chce wszystko odkryć sam więc wziąłem się za pisanie. Wiki jest raczej dużo lepsze od forum, tutaj informacje można dokładniej opisać wszystko klarownie podzielić itp.

      Ogólnie to jeszcze na pewno trzeba opisać np. aliasy dokładniej, myślałem nad zrobieniem listy broni, zbroi, artefaktów, drop można by było jakoś spobować opisać choć to będzię bardzo ambitne (już mam plan jak to zrobić), pomoc opisać jak działa no i konfiguracje np. I brakuje inforacji o tym jakie rodzaje ekwipunku można mieć jednocześnie na sobie chyba nigdzie mi się to nie rzuciło w oczy a zdzwiony byłem bardzo jak na kamizelke założyłem pancerz :)

      I brakuje oczywiście zupełnie informacji o klasach innych niż wojownik haha :)

      Co do przygód to też bardzo przydatne będzie je dokładniej opsiać, szczególnie, że dużo osób szczególnie na początku zapomina zapisać sobie jakoś tekstu zadania i potem nie wie co ma zrobić.

      I planuje dokładniej przeanalizowac początek gry jeszcze samemu z niego niejako nie wyszedłem bo 15 lvl to na prawde ... nic xD Ale warto by było nad tym jak najlepiej popracować bo nowy gracz tego właśnie szuka, potem jak już sie ogarnie mechanike czy same w sobie komendy to sobie każdy poradzi.

      Pozdrawiam ;)

        Wczytuję edytor...
    • Ja już zacząłem listę przygód i broni, dodałem mapę skulldust, postanowiłem podzielić się swoim kolorowym promptem i gdzie mój wojownik zawędruje to będę szczegóły dorzucał :) Ogólnie to będę monitorował http://pl.otchlan.wikia.com/wiki/Specjalna:Aktywno%C5%9B%C4%87_na_wiki i starał się zaglądać, co tam porabiasz i pomóc od czasu do czasu.

      Tak też myślę, że ponieważ admin tej wiki, http://pl.otchlan.wikia.com/wiki/U%C5%BCytkownik:Imargam , jest nieaktywny, to może przydałoby się napisać wniosek o adaptację, żeby można było przeedytować stronę główną wiki i polinkować nasze nowe artykuły :)

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.